334 Results
Oh, religion..
TheFoxz Videos and That Kind Of Crap Reply
"Nice shoes, wanna fuck?"
TheFoxz Videos and That Kind Of Crap Reply
I can barely hear it
TheFoxz Videos and That Kind Of Crap Reply
When I make a new world, with the goal to build a giant castle. End up closing the game after a minute or two.
TheFoxz General Games Discussion Reply
Probably Oblivion
TheFoxz Fast Threads Reply
egg farts
TheFoxz Videos and That Kind Of Crap Reply
[QUOTE=snowzombeh;30238047]is it possible to put a PCI-e 2.x 16x on a MB with PCI Express 2.0 x16 ???? i'm sorry if it is a dumb question but...[/QUOTE] Yes.
TheFoxz Hardware & Software Reply
TheFoxz General Games Discussion Reply
Crashed firefox by doing cat /bin/cat > /dev/mem ah well
TheFoxz Hardware & Software Reply
TheFoxz General Games Discussion Reply
Thanks! Nice improvement. But what's the difference between exit 1 and exit?
TheFoxz Hardware & Software Reply
Gyazo alternative using Dropbox and Compiz - how to
TheFoxz Hardware & Software Thread
There have been scripts going around that use imagemagick to make a screenshot and then upload it to gyazo. The script I used decided to break so I mocked up a simple script that uses Dropbox and its public folder feature. I am a beginner at making scripts like this so this is...
TheFoxz Hardware & Software Reply
I just finished the singleplayer. It was so awesome I cannot find words to properly describe it but, simply put, if you do not have the game yet, just get. You will [i]not[/i] be disappointed. Do not let yourself be put off by all the ranting. The sheer awesomeness overrul...
TheFoxz Polidicks Reply
TheFoxz General Games Discussion Reply
And the tune is catchy, too
TheFoxz Videos and That Kind Of Crap Reply
TheFoxz General Games Discussion Reply
this is bad
TheFoxz Videos and That Kind Of Crap Reply
There should really have been more variety in the ambient "scary" noises. I'm just used to them now. Not scary anymore after hearing the same one 3 times. For example: boots slowly walking on creaky wood
TheFoxz Videos and That Kind Of Crap Reply
They should wrap it in cloth or something, except for a slit to see through, and then run around outside as a giant robot and scare people
TheFoxz Videos and That Kind Of Crap Reply
Instead of jumping on the hater bandwagon I have to say some of those were quite amusing.
TheFoxz Videos and That Kind Of Crap Reply
[QUOTE=Hesychasmos;28228708][img_thumb]http://i.cubeupload.com/yecMnB.png[/img_thumb][/QUOTE] What the hell? Why would they do this? Wasn't "activation limit" bullshit made to prevent things like people renting/lending the game? Adding it to the Steam version would not decre...
TheFoxz Videos and That Kind Of Crap Reply
[img]http://gyazo.com/b48090b915e140fa8a264b770221ea0e.png[/img] :smug: My CPU is running at 4.2 Ghz not 3.4
TheFoxz Hardware & Software Reply
[url]http://www.amazon.co.uk/Xbox-Wireless-Gaming-Receiver-Windows/dp/B000MGVAAQ[/url] Got mine from there, works great!
TheFoxz Hardware & Software Reply
[img]http://gyazo.com/4446217df05630f6720e96f4d1525f6e.png[/img] Temps are under 60 C after about 30 min of Prime95. I have the Corsair H70 cooler. I can probably get it to about 4.9 Ghz but I don't really need that much power :)
TheFoxz Hardware & Software Reply
I hope you mean 1920x1200 and not 1600x1200
TheFoxz Hardware & Software Reply
It is not too hard if you just use a live cd. Ubuntu or something. All what would be left is to install openssh and forward the port on the router. SSH is very fast by the way. Sometimes you even get a lower ping, if your computer is closer by the game server than school.
TheFoxz Hardware & Software Reply
[QUOTE=Van-man;27790610]Buy access to a high speed VPN server, that's configured to use either port 80 or port 443 as client port. And use said VPN server. But I'd recommend to test if they filter the traffic on port 80 or port 443 first[/QUOTE] SSH tunnel on port 443, usin...
TheFoxz Hardware & Software Reply
TheFoxz Games In Progress Reply
TheFoxz Games In Progress Reply
Oh, the 6 Gb ports are unaffected? Thank god.. (The HDD I ordered uses 6 Gb)
TheFoxz Hardware & Software Reply
Oh god I just was so happy that my order was finally sent and now this
TheFoxz Hardware & Software Reply
That kick was unfunny now I have to do another 30 login attempts to get in again D:<
TheFoxz General Games Discussion Reply
[QUOTE=johan svensk;27546982]Stupid animals! Out of my castle! [img_thumb]http://data.fuskbugg.se/dipdip/2011-01-20_21.16.07.png[/img_thumb][/QUOTE] Grass
TheFoxz General Games Discussion Reply
My server @ 86.80.199.19 is still running smoothly by the way. (vanilla, no mobs) Not posting this in the general minecraft thread because my internet connection probably won't be able to handle over 10 players..
TheFoxz General Games Discussion Reply
[QUOTE=Profanwolf;27522551]Getting an auto restarter, once every 4 hours it will restart, it warns you 10 minutes, 5 minutes and 1 minute before. :smile:[/QUOTE] Very nice! In the mean time I've setup a temporary server, just because I'm bored. The server is running offline...
TheFoxz General Games Discussion Reply
[url]http://notch.tumblr.com/[/url]
TheFoxz General Games Discussion Reply
[QUOTE=johan svensk;27501882]It's Notch way of telling "Fuck you! We are down!".[/QUOTE] :(
TheFoxz General Games Discussion Reply
Ugh minecraft.net just went down.. Why does that have to crash your client while playing multiplayer? Very annoying..
TheFoxz General Games Discussion Reply
I hope the server can now get over its issues so we can stay on the same map for longer..
TheFoxz General Games Discussion Reply
[QUOTE=dirty harry;27479995]I got my whitelist confirmation message from Profan, but I'm still getting "Not on the whitelist, hoe." when I try to join.[/QUOTE] The server needs a restart before the whitelistees are actually added [editline]17th January 2011[/editline] ...
TheFoxz General Games Discussion Reply
[QUOTE=Orkel;27479560]A chunk in the middle of the city, right next to the city hall has mysteriously reset. Whoever's house was in that spot, sucks for you :saddowns: think of it as a natural disaster [media]http://horobox.reager.org/u/Orkel_1295341789.png[/media][/QUOTE] ...
TheFoxz General Games Discussion Reply
probably bukkit
TheFoxz General Games Discussion Reply
[QUOTE=HolyCrusade;27456546]Arrakis thus far (can't see all of it): [img_thumb]http://img15.imageshack.us/img15/7320/95173169.png[/img_thumb] [img_thumb]http://img15.imageshack.us/i/95173169.png/[/img_thumb][/QUOTE] I see me :D
TheFoxz General Games Discussion Reply
bazinga
TheFoxz General Games Discussion Reply
Yeah.. everything is on fire, by the way.
TheFoxz General Games Discussion Reply
Isn't sandy bridge coming out tomorrow?
TheFoxz Hardware & Software Reply
[QUOTE=Devodiere;26998174]Fuckin broo20 and Kero are unreachable. I wanna go to bed so someone else gets Meat Boy. First two people to quote this post with the name of their favourite say... Firearm, win Super Meat Boy.[/QUOTE] Mp5
TheFoxz General Games Discussion Reply
[img]http://filesmelt.com/dl/supermeatboy1.png[/img] Behold my amazing tablet skills. Too bad pressure isn't working on windows :(
TheFoxz Games Reply
The argument "You need to upgrade your PC for newer games or they will run like crap!" is invalid as a reason to buy a console. Yes, you may not be able to run the game at the highest graphics settings, but it would [i]still[/i] look better than the console equivalent. Until ...
TheFoxz Videos and That Kind Of Crap Reply
[img]http://gyazo.com/7445841e1de2323707233171a5d10e66.png[/img] PLEAASE
TheFoxz General Discussion Reply
TheFoxz General Games Discussion Reply
Ate a banana, went to throw away the peel, ended up flushing it through the toilet
TheFoxz Fast Threads Reply
Add me ;D
TheFoxz General Games Discussion Reply
[QUOTE=The Great Ghast;26293327]LISTEN UP! I got 11 copies of Audiosurf. Anybody who didn't get Deus Ex cannot get a copy of Audiosurf. Add me: korrisel[/QUOTE] Got my audiosurf! Thanks a load!
TheFoxz General Games Discussion Reply
[QUOTE=DrogenViech;26271014]The terminal stuff is confusing and hard to remember at first - do you really remember all the weird commands, or do you guys use some handy print-out sheets taped near your screen? Is bash scripting knowledge REQUIRED to run a VPS? It seems without...
TheFoxz Hardware & Software Reply
[url]http://www.piriform.com/speccy[/url] by the way, whatever told you that 19 drivers were out of date is probably bollocks.
TheFoxz Hardware & Software Reply
[QUOTE=BmB;26201023]I'm not sure what sort of magical shit Linux is supposed to do that Windows can't. It's a bloody OS. It has a different (and shittier) sortiment of software and legacy apps from 1978. Heck, so far as I understand a lot of the ways things are done under Linu...
TheFoxz Hardware & Software Reply
Oh god the nostalgia. I remember the days when I secretly played Runescape on dialup(!) when my parents were out
TheFoxz Videos and That Kind Of Crap Reply
bah. nvidia module refuses to build on 3.6.37-rc2
TheFoxz Hardware & Software Reply
[url]https://wiki.archlinux.org/index.php/Beginners'_Guide#Step_4:_Add_a_user_and_setup_groups[/url]
TheFoxz Hardware & Software Reply
Clarkdale? I'd put down the extra bucks and go for an i5..
TheFoxz Hardware & Software Reply
[QUOTE=TehWhale;26062995]Arch has rolling releases, not meant for a server. Use CentOS[/QUOTE] But it's so nice and tidy :/
TheFoxz Hardware & Software Reply
by the way: defrag before resizing the windows partition!
TheFoxz Hardware & Software Reply
I'd go for Arch Linux; shouldn't be a problem with the beginner's guide and no problems installing java.
TheFoxz Hardware & Software Reply
how is it formed
TheFoxz Hardware & Software Reply
Yep, Arch Linux /w Openbox. ram usage 90 mb <3
TheFoxz Hardware & Software Reply
TheFoxz General Games Discussion Reply
TheFoxz General Games Discussion Reply
Doesn't add anything to "Don't be evil" Hmmm
TheFoxz General Discussion Reply
get a 20$ nvidia card or something
TheFoxz Hardware & Software Reply
edit: I am a bad reader. Ignore this post. I thought you meant you wanted to access your windows pc from linux :downs: Install an FTP server on the Windows computer, and then mount it on your Linux machine using [b]curlftpfs[/b] (that one works for me) Install curlftpfs firs...
TheFoxz Hardware & Software Reply
USB stick?
TheFoxz Hardware & Software Reply
I think I saw it say "flash is poopy bad" before the flash loaded D:
TheFoxz Videos and That Kind Of Crap Reply
Whoa Pan's Labyrinth has got 98/100 on metacritic! [url]http://www.metacritic.com/movie/pans-labyrinth[/url] I'm gonna check this out.
TheFoxz General Discussion Reply
TheFoxz General Games Discussion Reply
[QUOTE=343N;24684349]Yeah, but you're not getting what I'm saying? How am I supposed to KNOW that it's filled with Static? Am I supposed to turn the computer off or something?[/QUOTE] Just briefly touch something metallic that's grounded to the earth (like a water tap) ever...
TheFoxz Hardware & Software Reply
[QUOTE=343N;24684214]Yeah, good to hear. But apparently you have to touch the case before you do anything or something like that. And apparently you shouldn't do anything with it on the carpet, but we've done upgrading/building it on the carpet HEAPS of times.[/QUOTE] Yeah it...
TheFoxz Hardware & Software Reply
TheFoxz General Games Discussion Reply
[img]http://gyazo.com/6b0f448a6399ddb2c12938012931cbc4.png[/img] best part
TheFoxz Videos and That Kind Of Crap Reply
TheFoxz General Games Discussion Reply
Attempt the COD4 Mile High Club mission on veteran, make sure the person next to you sees you play.
TheFoxz Hardware & Software Reply
Hey guys this is pretty cool , I clicked all your links :p Here's my link [url]http://proinvites.99k.org/?ref=4424[/url] It probably won't work though
TheFoxz Fast Threads Reply
This is good :)
TheFoxz Polidicks Reply
TheFoxz General Games Discussion Reply
When Steam comes out on Linux it doesn't magically make all Steam games run natively on Linux.. only Source games (since VALVe would port Source too?) This is why I'll still dual boot.
TheFoxz Hardware & Software Reply
cain&able
TheFoxz Hardware & Software Reply
[QUOTE=Strikebango;21854689]Chipset Mobile Intel GM45 Express Chipset[/QUOTE] [QUOTE=Strikebango;21854689]the gpu is ok but i was thinking about the cpu.[/QUOTE] This GPU is [i]not[/i] "ok"
TheFoxz Hardware & Software Reply
[img]http://dl.dropbox.com/u/3661921/thishappened.png[/img] [editline]05:30PM[/editline] somebody needs to .gif that
TheFoxz Videos and That Kind Of Crap Reply
lol CRT
TheFoxz Videos and That Kind Of Crap Reply
TheFoxz General Games Discussion Reply
TheFoxz General Games Discussion Reply
I would go for an SSD. The write limit really isn't that bad anymore these days.
TheFoxz Hardware & Software Reply
TheFoxz General Games Discussion Reply
TheFoxz General Games Discussion Reply
Why would anybody want this..
TheFoxz Hardware & Software Reply
My aunt is a smoker her computer looks like that, and it's still working.
TheFoxz Hardware & Software Reply